master's thesis
PSIHOLOŠKI UČINCI BOJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI

Vrdoljak, Tonka
EFFECTUS university

Cite this document

Vrdoljak, T. (2024). PSIHOLOŠKI UČINCI BOJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI (Master's thesis). Zagreb: EFFECTUS university. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:281:589977

Vrdoljak, Tonka. "PSIHOLOŠKI UČINCI BOJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Master's thesis, EFFECTUS university, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:281:589977

Vrdoljak, Tonka. "PSIHOLOŠKI UČINCI BOJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Master's thesis, EFFECTUS university, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:281:589977

Vrdoljak, T. (2024). 'PSIHOLOŠKI UČINCI BOJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI', Master's thesis, EFFECTUS university, accessed 23 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:281:589977

Vrdoljak T. PSIHOLOŠKI UČINCI BOJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI [Master's thesis]. Zagreb: EFFECTUS university; 2024 [cited 2025 January 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:281:589977

T. Vrdoljak, "PSIHOLOŠKI UČINCI BOJA U MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI", Master's thesis, EFFECTUS university, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:281:589977

Please login to the repository to save this object to your list.