master's thesis
DIGITALNI MARKETING KAO SREDSTVO OSTVARENJA KONKURENTSKE PREDNOSTI

Skazlić, Mateo
EFFECTUS university

Cite this document

Skazlić, M. (2023). DIGITALNI MARKETING KAO SREDSTVO OSTVARENJA KONKURENTSKE PREDNOSTI (Master's thesis). Zagreb: EFFECTUS university. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:281:678489

Skazlić, Mateo. "DIGITALNI MARKETING KAO SREDSTVO OSTVARENJA KONKURENTSKE PREDNOSTI." Master's thesis, EFFECTUS university, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:281:678489

Skazlić, Mateo. "DIGITALNI MARKETING KAO SREDSTVO OSTVARENJA KONKURENTSKE PREDNOSTI." Master's thesis, EFFECTUS university, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:281:678489

Skazlić, M. (2023). 'DIGITALNI MARKETING KAO SREDSTVO OSTVARENJA KONKURENTSKE PREDNOSTI', Master's thesis, EFFECTUS university, accessed 25 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:281:678489

Skazlić M. DIGITALNI MARKETING KAO SREDSTVO OSTVARENJA KONKURENTSKE PREDNOSTI [Master's thesis]. Zagreb: EFFECTUS university; 2023 [cited 2025 March 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:281:678489

M. Skazlić, "DIGITALNI MARKETING KAO SREDSTVO OSTVARENJA KONKURENTSKE PREDNOSTI", Master's thesis, EFFECTUS university, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:281:678489

Please login to the repository to save this object to your list.