Skazlić, M. (2023). DIGITALNI MARKETING KAO SREDSTVO OSTVARENJA KONKURENTSKE PREDNOSTI (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: EFFECTUS veleučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:281:363021
Skazlić, Mateo. "DIGITALNI MARKETING KAO SREDSTVO OSTVARENJA KONKURENTSKE PREDNOSTI." Specijalistički diplomski stručni, EFFECTUS veleučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:281:363021
Skazlić, Mateo. "DIGITALNI MARKETING KAO SREDSTVO OSTVARENJA KONKURENTSKE PREDNOSTI." Specijalistički diplomski stručni, EFFECTUS veleučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:281:363021
Skazlić, M. (2023). 'DIGITALNI MARKETING KAO SREDSTVO OSTVARENJA KONKURENTSKE PREDNOSTI', Specijalistički diplomski stručni, EFFECTUS veleučilište, citirano: 27.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:281:363021
Skazlić M. DIGITALNI MARKETING KAO SREDSTVO OSTVARENJA KONKURENTSKE PREDNOSTI [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: EFFECTUS veleučilište; 2023 [pristupljeno 27.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:281:363021
M. Skazlić, "DIGITALNI MARKETING KAO SREDSTVO OSTVARENJA KONKURENTSKE PREDNOSTI", Specijalistički diplomski stručni, EFFECTUS veleučilište, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:281:363021